40 den pantys

  • pantyboy

    ik ben zeer benieuwd of er nog ergens winkels zijn die 40 den. pantys verkopen

    wat gewone pantys zijn en geen steunpantys

    steunpantys draag ik ook zeer veel maar die zijn meestal dikker 70 of 120 den en soms 140 den

    het nadeel vind ik alleen dat dikke steunpantys ook steeds dunner worden

  • Bets

    BG beenmode heeft een 40 denier panty in het assortiment in verschillende kleuren en maten van het merk Gerbe. Het is een ondoorzichtige, mat-glanzende 40 denier panty. Voor meer informatie; BG beenmode. Elegante beenmode voor de vrouw van nu. Wij helpen u graag verder.

  • Sascha Groenland

    Hoi Pantyboy,

    Er worden door veel merken 40 denier panty's gemaakt die niet steungevend zijn. .

    Oroblu maakt een 40 denier steunpanty én een 40 debier glanspanty zonder steun en ook Marcmarcs maakt een mooie 40 denier panty.

    Maar waarom wil je een 40 denier, voor de stevigheid of voor de steun?

    Mijn advies; ga eens naar een echte beenmode speciaalzaak en vraag wat ze hebben.

    Groeten, Sascha, Bodystyle beenmode en bodyfashion, Alkmaar

  • Maaike

    Online zijn er heel veel winkels, zoals mijnfavoriet soshin.nl

  • pantyboy

    sascha

    dat is niet waar want pantys van 40 dennier die niet steungevend zijn, want als er nog zoveel van gemaakt worden , waarom kan je ze dan nergens meer kopen ? vroeger kon je ze halen bij zeeman en wibra en toen ze nog bestonden bij brons en scholten en ook bij de hema , daar kan je nu alleen nog 40 den kopen en dat zijn al steunkousen

    ik wil 40 den hebben omdat ze inderdaad steviger en dikker zijn maar ook omdat ze minder doorschijnen als ik pantys draag wil ik wel dat ze gezien worden , pantys zijn om naar te kijken , en niet om je af te vragen of iemand nou wel of geen pantys aan heeft bij sommige mensen zie je het amper

  • Beheerder

    Kijk eens op http://www.beenmodeonline.nl/

  • Iris

    Op de website stessonline heb ik echt super panty's gevonden, de site is eigenlijk voor stewardessen.

  • John

    Bijna alle grote merken maken nog wel 40 denier panty's. Van mat tot glanzend en van nog redelijk transparant tot bijna blikdicht (opaque). Dus bij een speciaalzaak heb je altijd nog keuze genoeg.

    Caresse Beenmode|Bodywear uit Uden heeft alle keus, ook op de website : www.caresse.eu/dames-beenmode/panty-s/semi-transparant-semi-opaque.