Kousen en jarretels

  • Charissa

    Hi

    Ik ben Charissa en een travestiet, ik gebruik al heel lang nylon kousen omdat ik net zoals jullie het dragen van panty;s maar niks vind.

    Ik draag alleen maar de fully fashioned 100% nylon kousen 10den. Ik gebruik geen gewone jarretelles welke je bij Hunkemoller of zo koopt deze zijn te slap, maar misschien een tip gebruik echte step-in met minimaal 6 jarretelle clips dan blijven je kousen mooier zitten vooral als je kousen met naad gebruik zoals ik dat doe.

    Ik koop mijn lingerie en kousen nu bij Mioki in Hoorn (www.mioki.nl) ze geven je een uitstekende service en advies en hebben een grote sortering.

    Je kan ook een afspraak maken op te passen, en TV's ook geen probleem je wordt er leuk geholpen door Carolien

    Veel draag plezier

    Liefs

    Charissa

  • Stockingsfriend

    Hai Charissa,

    Na veel zoeken, voor een forum voor, FF Nylons dragers(sters), ben ik hier beland.

    Ik ben zelf een zeer ervaren (10 jaar) FF Nylons drager, met 6"inch (16 cm) high heels

    het merk van de FF Nylons zijn: Ars- Vivendi fashions, en Gio, kleur: zwart en chocolade bruin, met de caban en point hakken, de jarretelgordels die ik draag zijn: 8 jarretels, van Kiss me( van Doorn) of Belle kleur wit.

    ik draag ze dagelijks, en ik wil ook niets anders dan de FF Nylons, want het draaggenot is niet te beschrijven, maar te genieten.

    Misschien dat jij het ook ervaar, zoals ik, dan kunnen we misschien per e-mail de ervaring en genot over uitwisselen.

    waar jij de jarretels en FF nylons koopt, koop ik bij deze adres ook, ik ken Carolien al jaren, ze had op mijn advies, de FF Nylons van GIO in de collectie genomen.

    groet en liefs

    Stockingsfriend

    Mail: stockingsfriend@solcon.nl

  • Marcel

    bedankt voor de tip

  • Sheila

    Ik heb ze gekocht bij mb-lingerie. Hebben panties van het merl Polzela in 10 en 20 den. Mooi en erg sterke panties. heb er ook een jarretel gekocht van het merl Nikol Djumon. Erg sexy :-)