Kousen en jarretels

  • Beheerder

    Kijk eens op http://www.beenmodeonline.nl/

  • Melissa

    Ik draag meestal kousen en jarretels, ik vind het heerlijk dragen panty,s vind ik maar wat minder want het is zo lastig als ik naar het toilet moet.

    Mijn slipje of string draag ik over de jarretels heen, en omdat ik nogal kort van stuk ben combineer ik deze kousen en jarreteks met stilettohakken.

  • Tony

    Of het nu panty's,hold-ups/stay-ups of jarretelle's zijn,over een ding valt niet te twisten,het streelt allemaal je huid en het geeft je een heel speciaal/fijn en sexy gevoel

  • Chantal

    Ik ben vorig jaar tijdens de feestdagen ook in aanraking gekomen met jarretelles en kousen, en ik moet zeggen het bevalt me prima. Beroepsmatig moet ik een rok dragen en elke keer dat gepruts met een panty, nee ik ben er na een korte periode van wennen helemaal happy mee.

    Nu had ik qua panty altijd al een dure smaak, meestal Falke of Wolford. Wat ik iedereen wil meegeven is dat je een goede gordel moet kopen, loop hard voorbij de hunkermoller en andere lingerie tokootjes, de gordeltjes die zij verkopen zijn alleen maar voor slaapkamergebruik (waarom hebben kousen en jarretelles zon enorme aantrekkingskracht op mannen?)

    Ik heb nu diverse gordeltjes met 6 en 8 jarretels of klemmetjes mijn tips die ik iedereen wil meegeven:

    - zorg dat de klemmetjes van metaal zijn

    - zorg voor een brede bovenkant van een stevig materiaal (met alleen kant redt je het niet)

    - kousen met een naad draag je toch het beste met een 8 straps/jarretelles gordel

    - trek je kousen aan met zachte handschoentjes, daarmee voorkom je ladders

    - was je kousen met de hand met een zeer fijn wasmiddel en laat te drogen op een badlaken

    Ik heb goede ervaring met de dames van http://www.jarretelgordel.nl (what's i a name) snelle levering, en een mooi assortiment aan echte kousen en die moet je ook proberen als je eenmaal “verslaafd” bent aan het dragen.

  • Kees

    Hoi Chantal

    Leuk dat je kousen draagt en dat je er happy mee bent ik vind het vrouwelijk en charmant .

    Verder heb ik ook 100 paar kousen met naad en zonder naad misschien wat voor jou

    Vriendelijke groet van Kees

  • FFnylonsfriend

    "Ik ben vorig jaar tijdens de feestdagen ook in aanraking gekomen met jarretelles en kousen, en ik moet zeggen het bevalt me prima. Beroepsmatig moet ik een rok dragen en elke keer dat gepruts met een panty, nee ik ben er na een korte periode van wennen helemaal happy mee.

    Nu had ik qua panty altijd al een dure smaak, meestal Falke of Wolford. Wat ik iedereen wil meegeven is dat je een goede gordel moet kopen, loop hard voorbij de hunkermoller en andere lingerie tokootjes, de gordeltjes die zij verkopen zijn alleen maar voor slaapkamergebruik (waarom hebben kousen en jarretelles zon enorme aantrekkingskracht op mannen?)

    Ik heb nu diverse gordeltjes met 6 en 8 jarretels of klemmetjes mijn tips die ik iedereen wil meegeven:

    - zorg dat de klemmetjes van metaal zijn

    - zorg voor een brede bovenkant van een stevig materiaal (met alleen kant redt je het niet)

    - kousen met een naad draag je toch het beste met een 8 straps/jarretelles gordel

    - trek je kousen aan met zachte handschoentjes, daarmee voorkom je ladders

    - was je kousen met de hand met een zeer fijn wasmiddel en laat te drogen op een badlaken

    Ik heb goede ervaring met de dames van (what's i a name) snelle levering, en een mooi assortiment aan echte kousen en die moet je ook proberen als je eenmaal “verslaafd” bent aan het dragen."

    Je verhaal sluit precies aan me ervaring aan dragen van nylons. en draag ze dag en nacht.Ik draag uitsluitend FFnylons van Eleganti en heren jarretels, geen panty,s. bij sannalin.nl koop ik de jarretels, www.jarretelgordel.nl]. is van womanwants.nl

  • Patricia

    Hoi,

    Voor mijn werk als stewardess moet ik ook altijd panty's of hold-ups dragen. Zo'n gedoe altijd om de goede te vinden. En ook ik hou wel van de wat chiquere merken. Sinds kort bestel ik ze bij www.stessonline.nl daar verkopen ze hold-ups en panty's van het merk Silca. Deze zitten heel fijn. Ze hebben alleen niet alle kleuren op voorraad.

  • eddy2

    ik ben een man en moet een niet al te zware steunkous dragen. Heb al enkele panty's geprobeerd en vind dat nu in deze tijd nog ietsje te warm men heeft me ook zelfophoudende kousen aangeboden maar dat vertrouw ik niet en wil eens het type testen met jarretels maar weet niet goed welk soort gordeltje ik best aanschaf. Heeft hier iemand enige ervaring?

  • FFnylonsfriend

    Goedendag

    Wat u schreef: “jarretels maar weet niet goed welk soort gordeltje ik best aanschaf. Heeft hier iemand enige ervaring ”

    Ik heb al 26 jaar ervaring met jarretels en FFnylons, hebt al veel soorten gedragen, en sinds dit jaar is de Heren jarretelgordel gekomen, op me vraag is deze door atelier ontwerpen, dus ik draag met veel plezier als ondermode dag en nacht. Deze Heren jarretelgordel kan ik u aanraden, en u zal deze met plezier dragen. Bij deze webshop: www.sannalin.nl kan deze besteld worden geeft u de taille en heupmaat op dan wordt deze op maat voor u gemaakt.

    FFnylonsfriend