Kousen en jarretels

  • Tanaj

    Heeft iemand ervaring met kousen en jarretels. ik vind pantys helemaal niks, maar wil wel iets dergelijks dragen. Dus als je wel eens jarretels draagt laat dan even weten hoe je ze vind.

  • Tanaj

    Waarom zijn de reacties van mij en andere op dit topic verwijderd?

  • Kim

    Ja vreemd zeg, ik vind dit zowiezo een beetje een vreemde pagina hihi

  • mich

    Heb je ze al gekocht?! Nee, probeer eerst eens hold-ups.

    Deze zijn een stukje makkelijker in omgang en een stuk goedkoper.

    Hoezo vindt je en panty niets eigenlijk

  • Tanaj

    Inmiddels heb ik 2 jarretellegordeltjes gekocht en ze zitten perfect! Holdup had ik een keer geprobeerd, maar die zakte af en een panty vind ik niet lekker zitten in m’n kruis.

  • mich

    Dar's mooi, Als hold-ups afzakken heb je geen goede gekocht.

    mocht je meer willen weten email maar.

  • Tanaj

    Weet jij zo veel van kousen en jarretels? Draag je ze zelf ook?

  • mich

    Veel, heel veel vriendinnen. Ik hou van winkelen en hun vrienden/man niet. Zo kom je van de ene winkel in de andere. Je staat overal bij en hoort en ziet van alles.

    Mich kan dit of dat kan je deze even zoeken enz. Een ervan heeft nog geen vriend en vraagt mij zelf mee voor ondergoed en dus ook (hold-up)kousen, Zij heeft mijn email adres gemaakt.

    Daarom weet ik er vrij veel vanaf.

  • Nelleke

    Geweldig joh.!!

  • Jan Hamer

    Ik draag al een hele tijd hold up's en die zitten ‘s avonds nog net zo als ik ze ’s morgens aangetrokken heb. Ik heb ze van de Hema gehad, die bevielen me niet, te kort, maar bij AH hadden ze het merk Dim Up en die zijn prima. Alleen hebben ze deze vorige week helaas uit hun assortiment genomen. Dus moet ik op zoek naar andere. Als het erg warm weer is krijg ik uitslag op mijn benen op de plaats van de siliconenstrippen en dan draag ik gewone nylons met een jarretelgordel. Die geven ook meer draagplezier vind ik al is het wat meer werk.