vraagje aan de dames

  • ron

    Dames,

    Ik draag erg graag glans-panty's, maar mijn vrouw vindt het maar niks. Ik ben heel benieuwd hoe de dames reageren op een man die panty's draagt;

    groetjes van ron

  • Panty

    Hoi Ron,

    Heb dat ook al gevraagd, maar nooit reactie gekregen. Denk dat de vrouwen het niet zo normaal vinden. Ik draag al heel lang panty onder mijn broek heerlijk.

    groetjes

    ron schreef:

    >

    > Dames,

    >

    > Ik draag erg graag glans-panty's, maar mijn vrouw vindt het

    > maar niks. Ik ben heel benieuwd hoe de dames reageren op een

    > man die panty's draagt;

    >

    > groetjes van ron

  • Nelleke

    Hai,

    Zal ik eens reageren dan.??

    Denk dat het voor heel veel dames zoiets als het komen in een jurk.

    Heel erg raar om je man in een jurk voor te stellen.!!

    Panty is een vrouwen under-wear.

    Vrouwen onder Vrouwen zijn al sceptisch over dit soort under-wear.

    Laat staan, je man er opeens in zien te verschijnen.

    Als je dan toch je vrouw zou willen overtuigen zal je het zeer discreet aan mogen pakken.

    Niet opeens in een panty verschijnen maar begin eerst met vragen te stellen.

    Hoe voelt het om panty te dragen en laat haar dr waarde in vrouw zijn behouden.

    Laat haar voelen dat ze mooi is in Panty, Jarretel of ander Under-Wear.!!

    Als zij zich zeker voelt over zichzelf,, zal ze jou ook het antwoord geven.

    Dan ben je samen, en kan je samen genieten.

    Vrouwen in Jarretel of Panty zijn niet Vies, of Raar

    Dus Mannen ook niet.

    We moeten alleen een beetje zekerheid naar elkaar toe zien te voelen, om te begrijpen.!!

    Hoop dat je me een beetje begrijpt.??

    Vrolijke Groetjes

    Nelleke

  • mark

    Ik kick heel erg op meisjes die een panty dragen. De voeten die doorschijnen en mijn fantasie dat ze onder de panty niets dragen. zodat het kutje erdoorheen zichtbaar is. Zijn er meiden die dit ook @!#$ vinden? Ik draag soms zelf ook een panty omdat ik dan zo ontzetten @!#$ ben. bijvoorbeeld na het zien van meisjesvoeten in panty in bijvoorbeeld een schoenenwinkel.. Ik zou ook graag met jongens in contact komen die graag Panty's dragen. Trekken jullie je er ook in af net zoals ik? zo een @!#$ natte spermavlek in die panty?? panty geilers, man of vrouw, ik heb graag met jullie contact! mail me direct op: markgroen75@yahoo.co.uk

  • nelleke

    hmmmmm hoi

  • nelleke

    je bent lief nelleke, draag jij ook graag dunne nylonpanty's?

  • Khushi

    Women like man with some formal but ligh shaded color shirt and decent dressing. for Example If your wife wearing Punjabi suit of blue color then you sould wear light blue color formal shirt with white blezer and pant.

  • Priya

    ow an  activation  code will show you on your TV screen, note That code. From your desktop, open your default browser and visit  espn.com/activate  website

  • Akanksha

    Women like a man with a nice physique and strong muscles. For example, if you are a tall guy and wearing a very normal slim fit shirt and jeans with a white canvas shoe, surely you'll be more noticeable to a charming lady. Take it a try!

    Similarly in India most of the man like a woman with a slim figure wearing any traditional outfit like saree, salwar, etc.

  • Cubber

    Women like to wear simple jewellery like bracelet, Round Dial Watch, Rounded Goggels etc.