naadloze glanspanty..

  • kim

    Hallo,

    weet iemand waar ik een geheel naadloze glanzende panty kan bestellen? Ik bedoel zoiets als de wolford neon glanz 40.

    Alvast bedankt,

    Kim

  • Linda

    Hi Kim,

    Kijk eens op www.soshin.nl Dat is een nieuwe site en daar hebben ze behoorlijk

    veel. Ik weet niet of ze zo'n panty hebben die jij bedoelt, but it's worth a try!

    Succes & groetjes, Linda

  • Kim

    Helaas staat daar niet wat ik zoek, Linda.

    Heeft iemand anders misschien een idee?

  • esmee

    Hoi Kim,

    Als je in de buurt van Leidschendam woont moet je een keer in het kousenhuis kijken winkelcentrum Leidschenhage ze hebben daar van alles en zo niet hebben ze altijd een ander adres.

    paar weken geleden voor een feestje had ik open hakjes gezien ik geen naad wilde hebben bij de tenen ben ik aldaar goed kunnen slagen.

    Succes.

    Groetjes Esmee

  • Bert

    Kijk een keer op www.hot legs usa .com onder de naam peavey glanspanty's zijn erg mooi en naadloos veel geluk

  • Bert

    Hallo Kim

    Ik heb weer een nieuwe site voor je waar je hele mooie naadloze glanspanty's kan kopen die best betaalbaar zijn. Kijk maar eens op www.stockingshowcase.com bij de waitress pantyhose.

  • ronald

    Wegens succes van dit forum hebben wij nu een nieuw forum op het internet geplaatst met meer mogelijkheden! Het is de bedoeling om hier een leuk en gezellig forum van te maken.

    Registreren en een bericht posten kan al binnen 5 minuten!

    Kijk snel op: forum.beenmode.nu

    De beheerders van beenmode.pagina.nl