Sexy korte mini rok apeldoorn

  • rob

    Hoi leuke vrouwen met mooie benen,

    wie komt vanavond na winkel centrum 't fort

    gekleed in een super korte mini met transparante panty's

    ben daar tussen 20.30 en 21.00 uur

    kom jij uit de omg. apeldoorn,

    kom dan.. wie durft een leuke jongen 30jr uit te dagen?

    xxx rob

  • travo

    mag het ook een jongen in mini en panty zijn

  • mama

    JE MOEDER IS EEN PROSTITUTIE SLETJE EN HEEGFT JE VERSTOOTTE EN DAAROM GA JE HAAR NU ACHTERNAAAAAAA ZIEEEEEEEEEEEEEEEEEEK!!!!!

  • hap

    het is niet zo netjes om zoiets tegen iemand te zeggen (mama) als je echt mama bent dan heb ik medelijden met je kinderen dat hun moeder zoiets zegt tegen anderen. niet echt een goed voorbeeld. dat er mensen zijn die het leuk vinden uitgedaagd te worden door onbekenden moeten ze zelf weten. wie weet reageert er iemand wie weet niet. als die twee nou rare dingen staan uit te halen als u met uw kind of kinderen langs komt lopen dan kunt u best tegen uw kinderen zeggen de oogjes te bedekken en gepast te reageren met, zou u dat niet in het openbaar willen doen? of iets dergelijks.

  • ron

    wat ben jij een kortzichtig mens zeg , en jij durft je mama noemen ?? JE MOEST JE SCHAMEN

    als die jongen of man in een minirokje en panty's wil rondlopen in het openbaar wat kan dat iemand schelen ???

    IK BEN EEN MAN en doe het ook veel als ik s'nachts niet kan slapen , gewoon nylons of stay ups aan , minirokje ,hoge hakken en leuke lingerie eronder en dan lekker een mooie wandeling maken , wie doe ik daar kwaad mee ??? DAT MOET JIJ MIJ NU EENS VERTELLEN

    LAAT ieder in zijn waarde en laat ieder zijn leven lijden zoals hij of zij het wil dan zou de wereld al een stuk mooier zijn

    jullie vrouwen dragen toch ook mannelijke pakken en schoenen dus waarom mogen wij onze vrouwelijkheid niet laten uitstralen ik voel me er lekker bij en ga het voor niemand laten hoor groetjes ron

  • ron

    ik zou zeggen weg met al die kakwijven die zich ‘'mama’' noemen , leve de vrouwelijke man en het bewijs is er he dat het aanvaard wordt stilaan want er zijn nu ook mannenpanty's kijk maar op de site maar ja moeten domme vrouwen zijn ook he op de wereld