Panty's

  • Alex

    Ik ben een jongen van 16.

    Ik draag vaak panty's, ook op school.

    Ik ben een grote fan van Pippi Langkous.

    Welke jonge/man draag ook graag panty's.

    Wie weet waar ik mannen panty's kan kopen?

    Mail me maar: leuven65@yahoo.com

  • Bas

    Draag ze ook dagelijks. Een heerlijk zacht gevoel, ik zou niet meer zonder willen! Ben niet zo'n fan van mannenpanties. Gewone panties zijn veel dunner en fijner van structuur en daardoor veel zachter.

  • Lindsay

    Mannenpanty's kan je kopen bij Lindsay's kousenwinkel via URL http://www.silk-stockings.nl/Mentights.shtml

  • john willemse

    ik draag ook graag pantys maar ik weet niet waar mannen pantys te koop zijn

  • willem

    hoi john draag al vele jaren panty's en met name wolford zijn wel een beetje aan de prijs maar zitten super koop gewoon panty's voor vrouwen die dragen het fijn's

    ga gewoon maar een winkel of via internet

    groetjes willem

    john willemse schreef:

    >

    > ik draag ook graag pantys maar ik weet niet waar mannen

    > pantys te koop zijn

  • jan

    Ik koop altijd vrouwenpanty's, deze zijn fijner en toch steviger dan herenpanty's.

    Ik koop ze bij www.nafra.be en ben een heel tevreden klant.

  • mark

    Hoi,

    ik draag ook heel graag panty's. ik vind het heerlijk

    zitten en wordt er heel @!#$ van. ik trek me in de

    panty af en kijk veel naar plaatjes op internet van

    jongens en meiden in een panty

    het lijkt me erg leuk met je in contact te komen en

    eens af te spreken, misschien wel in panty…

    gr Mark

  • markgroen

    hoi, ik las je advertentie om contact te leggen met panty geilende mannen… ik kick heel erg op panty's. ik draag ze altijd zonder ondergoed eronder. ik zou heel graag in contact komen met jongens die het ook heel @!#$ vinden! ik draag nu een huidskleurige panty… ben zo opgewonden dat ik me in de panty af ga trekken…

    wat draag jij zelf het liefste? ook lekker zonder iets eronder?

    gr Mark

  • markgroen

    hoi, ik las je advertentie om contact te leggen met panty geilende mannen… ik kick heel erg op panty's. ik draag ze altijd zonder ondergoed eronder. ik zou heel graag in contact komen met jongens die het ook heel @!#$ vinden! ik draag nu een huidskleurige panty… ben zo opgewonden dat ik me in de panty af ga trekken…

    wat draag jij zelf het liefste? ook lekker zonder iets eronder?

    gr Mark

  • markgroen

    hoi, ik las je advertentie om contact te leggen met panty geilende mannen… ik kick heel erg op panty's. ik draag ze altijd zonder ondergoed eronder. ik zou heel graag in contact komen met jongens die het ook heel @!#$ vinden! ik draag nu een huidskleurige panty… ben zo opgewonden dat ik me in de panty af ga trekken…

    wat draag jij zelf het liefste? ook lekker zonder iets eronder?

    gr Mark