Hallo!

Ik ben fotografe (niet beroeps) en op zondag 22 mei a.s. heb ik een grote (serieuze) fotoshoot met ca. 5 aantrekkelijke vrouwelijke modellen, enkele visagistes en hairstylistes op een geweldige, aparte binnen- en buitenlocatie in Enschede waar ik 1x terecht kan dankzij toestemming van de gemeente.

Ik ben nu op zoek naar een kledingsponsor voor die shoot; dus een bedrijf(je) dat de kleding verzorgen wil (maat 34, 36 en 38). Misschien is dit ook interessant voor startende mode-ontwerpers/-sters.

Geen lingerie, geen badkleding, geen gala, geen lak of leer!

Maar normale, moderne, vlotte en evt. ook wat stijlvollere en/of uitdagende zomerse fashion.

Sponsors voor leuke schoenen (pumps, laarzen e.d.) zijn uiteraard ook welkom, evenals bedrijfjes die sieraden (geen plastic spul) en leuke accessoires (denk aan hoeden, tasjes e.d.) ter vervoeging zouden willen stellen!

Wat krijg je daarvoor?

Ieder bedrijf dat ons hierin steunt ontvangt een uitgebreide serie uit de shoot met een 30-tal goede kwaliteitsfoto's (700 pixels) voor bijv. op de eigen website.

Uiteraard worden sponsors op mijn website, in het nieuws én onder iedere foto, vermeld.

Interesse? Suggesties? Meer informatie nodig?

Mail me op info@htuller.nl of kijk op mijn website http://www.htuller.nl.

Graag alleen serieuze reacties en graag z.s.m. i.v.m. de organisatie!

Wie het eerst komt….

Eventueel kunnen we vaker samenwerken.

PS: hairstylistes en visagistes die hun portfolio uit willen breiden kan ik altijd wel gebruiken, evenals personen die geschikte, ruime locaties hebben waar gefotografeerd mag/kan worden. Mail me!