Kousen en jarretels

  • Jan Hamer

    Ik draag geen rokjes hoor Nelleke en ook niet van die reetveters.

    En ik vind het juist wel een fraai gezicht een kous die onder een rokje uitkomt, maar ja, ik ben dan ook iemand van het oude stempel. Ik heb er ook een heel verhaal over geschreven, maar kan dat helaas niet hier aan hechten.

  • Nelleke

    Hai Hai,

    Geeft niks joh.

    En als je je verhaal kwijt wilt dan mail je maar.

    Voor ons vrouwen is het wel een probleem als iets onder je rokje uitsteekt Hihihi.

    Dus liever niet.!!

    Zo zijn we beiden bescheiden.

    En toch voor de Kous.!!

    Fijne avond lieverd

    xxx

    Nelleke

  • rbruinsma

    Wegens succes van dit forum hebben wij nu een nieuw forum op het internet geplaatst met meer mogelijkheden! Het is de bedoeling om hier een leuk en gezellig forum van te maken.

    Registreren en een bericht posten kan al binnen 5 minuten!

    Kijk snel op: forum.beenmode.nu

    De beheerders van beenmode.pagina.nl

  • Charissa

    Ja ik ben een travestiet, en ben onlangs nog bij Mioki geweest en heb mijn lingerie en nylon kousen garderobe aangevuld met enkele Bullet BH,s en step-ins

    Ik moet zeggen dat ik dit heel prettig gevonden heb en de service en adviezen die ik kreeg zijn uitstekend, ik heb nu mijn vaste shop gevonden hoor.

    Groetjes

    Charissa

  • Charissa

    Hi

    Ik ben Charissa en een travestiet, ik gebruik al heel lang nylon kousen omdat ik net zoals jullie het dragen van panty;s maar niks vind.

    Ik draag alleen maar de fully fashioned 100% nylon kousen 10den. Ik gebruik geen gewone jarretelles welke je bij Hunkemoller of zo koopt deze zijn te slap, maar misschien een tip gebruik echte step-in met minimaal 6 jarretelle clips dan blijven je kousen mooier zitten vooral als je kousen met naad gebruik zoals ik dat doe.

    Ik koop mijn lingerie en kousen nu bij Mioki in Hoorn (www.mioki.nl) ze geven je een uitstekende service en advies en hebben een grote sortering.

    Je kan ook een afspraak maken op te passen, en TV's ook geen probleem je wordt er leuk geholpen door Carolien

    Veel draag plezier

    Liefs

    CharissaTanaj schreef:

    >

    > Heeft iemand ervaring met kousen en jarretels. ik vind pantys

    > helemaal niks, maar wil wel iets dergelijks dragen. Dus als

    > je wel eens jarretels draagt laat dan even weten hoe je ze

    > vind.

  • Charissa

    Hi

    Ik ben Charissa en een travestiet, ik gebruik al heel lang nylon kousen omdat ik net zoals jullie het dragen van panty;s maar niks vind.

    Ik draag alleen maar de fully fashioned 100% nylon kousen 10den. Ik gebruik geen gewone jarretelles welke je bij Hunkemoller of zo koopt deze zijn te slap, maar misschien een tip gebruik echte step-in met minimaal 6 jarretelle clips dan blijven je kousen mooier zitten vooral als je kousen met naad gebruik zoals ik dat doe.

    Ik koop mijn lingerie en kousen nu bij Mioki in Hoorn (www.mioki.nl) ze geven je een uitstekende service en advies en hebben een grote sortering.

    Je kan ook een afspraak maken op te passen, en TV's ook geen probleem je wordt er leuk geholpen door Carolien

    Veel draag plezier

    Liefs

    Charissa

  • Jan Hamer

    Ook ik betrek mijn kousen daar, je wordt er inderdaad niet alleen goed, maar ook met veel welwillendheid geholpen.

  • Zeroza

    Nu met complete nieuwe eigen lingerie lijn, vindt het setje dat bij jou past! Ook voor speeltjes en al het andere wat en intieme avond compleet maakt.

    www.zeroza.eu

  • jako

    hoi heerlijk hoor om af en toe eens nylonkousen jarretels en dameslingierie te dragen ben er nog niet zo lang mee bezig maar het wind mij behoorlijk op.

  • Jan

    Man iedere man helemaal gek met jarretels! www.mb-lingerie.nl voor het totale overzicht

    Directe link naar de jarretels:

    http://www.mb-lingerie.nl/products/show/category/41/Jarretels